Alap fogászati kezelések, konzerváló fogászati eljárások

A konzerváló fogászati eljárások célja a szájüregben található fogállomány megtartása különböző kezelési technikákkal. A rendelőnkben az alábbi kezelésekben részesülhet a lehető legmagasabb minőségben.

Fogtömés

Az eljárás a fogak állagának megőrzését szolgálja, a további állapotromlást megakadályozva, mely a későbbiekben, amennyiben kezeletlen marad egy fogszuvasodás, a fog elvesztéséhez is vezethetne.

Mai technikáknak köszönhetően, már alig észrevehető, gyors eljárás. Színben és anyagban is megegyezik saját fogunkkal, nem úgy, mint a régen alkalmazott amalgámtömések. Ennek cseréje esztétikai okokból is célszerű, mivel ma már könnyedén a saját fogunk színéhez megfelelő pótlást kapunk. A csere rendkívül egyszerű és fájdalommentes. Gyakorlatilag a régi tömést a fogorvos kifúrja, és helyére a foghoz passzoló megfelelő tömést helyezi be. Klinikáinkon kizárólag csúcsminőségű tömőanyagokat használunk, gyakorlatilag az elkészített tömés nem látható.

Hívjon minket bizalommal a +36 30 827 6116 vagy a +36 30 982 4474 telefonszámokon

Gyökérkezelés

A gyökérkezelés során a fogbélüreg (pulpa) tartalmát eltávolítják, ezt a teret sterillé teszik, és olyan anyaggal tömik be a gyökércsatorna teljes hosszában, amely tartós zárást biztosít. A fog keményszövetei (zománc és dentin) alatt a fogbélüreg található. Ennek tartalma: érképletek, idegek, kötőszövet.

A gyökérkezelés indoka leggyakrabban a fogbélgyulladás, amit a mély szuvasodásból származó baktériumpenetráció okoz. A gyökércsatornába és annak falába ilyenkor baktériumok kerülnek. A gyökérkezeléssel a fertőzött beltartalmat és a fertőzött csatornafalat is eltávolítják. Ezt gyökérkezelő tűk segítségével hajtják végre.

–  röntgenkészítés,
–  helyi érzéstelenítés,
–  a szuvas fogterület eltávolítása,
–  a fogcsatornák feltárása, tisztítása, szükség esetén fertőtlenítése,
–  tömés készítése,
–  fogkorona helyreállítása.

–  arc duzzanata,
–  napközbeni enyhe, de állandó fájdalom, mely éjszakára erősödik,
–  édesre, hidegre, melegre való érzékenység az adott fognál,
–  étkezéskor, ráharapáskor fájdalom,
–  a fog környékén erős, lüktető fájdalom.

A szimptómák egyesével is jelentkezhetnek! Rendelőnkben a legmodernebb technikát alkalmazva végezzük a minél gyorsabb és pontosabb gyökérkezeléseket.

Barázdazárás

A fogak mély barázda rendszerének zárása, mely a rágó felületen található. Javasolt elvégezni a frissen előtörő fogak esetében, valamint a nagyon mélyen barázdált fogaknál is. Ezáltal megelőzhetjük a fogak szuvasodását. Teljesen fájdalommentes eljárás.

További információkat és akciós árainkat megtalálja az “Akciók” menüpont alatt.

A következők miatt nem kell aggódnia

• nincs apró betűs rész,
  • nincsenek rejtett költségek,
  • nincs meglepetés – hacsak nem Ön okozza azt környezetének az új, magabiztos mosolyával!

Aktuális akciónk

Fájdalommentes esztétikus fogtömés 12 000 Ft-tól, az Ön fogaival megegyező színben!

Hogy a pénztárcája se legyen lyukas! Esztétikus fogtömés akció, garanciával a legjobb anyagokból.

Rendelőnkben nemzetközi tapasztalatokkal rendelkező orvosaink várják, hogy a legjobb anyagokat felhasználva, a legjobb tudásuk szerint, a legjobb kezelésben részesítsék fogait. Válassza a legjobbat, a legjobb áron mindenből – mert önnek ez jár! Ha még bizonytalan, hasonlítsa össze árainkat a máshol elérhetőkkel, nem fog csalódni!

Jelentkezzen konzultációra! Kollégáink 24 órán belül keresni fogják.

Töltse ki az alábbi űrlapot, vagy hívjon minket az űrlap felett található számok valamelyikén, és 24 órán belül keresni fogjuk a megadott elérhetőségeken.

Call Now Button
A weboldalon található árak nem minősülnek ajánlattételnek. Személyre szabott ajánlatot konzultációt követően tudunk adni.