Alap fogászati kezelések, konzerváló fogászati eljárások

A konzerváló fogászati eljárások célja a szájüregben található fogállomány megtartása különböző kezelési technikákkal. A rendelőkben az alábbi kezelésekben részesülhet a lehető legmagasabb minőségben.

Fogtömés

Az eljárás a fogak állagának megőrzését szolgálja a további állapotromlást megakadályozva,  mely a későbbiekben amennyiben kezeletlen marad egy fogszuvasodás a fog elvesztéséhez is vezethet.

Mai technikáknak köszönhetően már alig észrevehető gyors eljárás. Színben és anyagban is megegyezik saját fogunkkal, nem úgy, mint a régen alkalmazott amalgám tömések. Ennek cseréje esztétikai okokból is célszerű, mivel ma már könnyedén a saját fogunk színéhez megfelelő pótlást kapunk. A csere rendkívül egyszerá és fájdalommentes. Gyakorlatilag a régi tömést kifúrja a fogorvos, és helyére a foghoz passzoló megfelelő tömést helyezi be. Klinikáinkon kizárólag csúcsminőségű tömőanyagokat használunk, gyakorlatilag az elkészített tömés nem látható.

Hívjon minket bizalommal a +36 30 901 4991 vagy a +36 1 794 4302 telefonszámokon

Inlay/Onlay

A beragasztott kerámiatömés, nagyon tartós és esztétikus. Akkor alkalmazzuk, ha a fogszuvasodás mérete nagyobb területet érint. Fogtechnikai laborban készül nagy pontossággal, így biztosítva a tökéletes rágófelszínt. Hosszú, általában 10 éves élettartama előnyös befektetéssé teszi.

Gyökérkezelés

A gyökérkezelés során a fogbélüreg (pulpa) tartalmát eltávolítják ezt a teret lehetőség szerint sterillé teszik, és olyan anyaggal tömik be a gyökércsatorna teljes hosszában, amely tartós zárást biztosít. A fog keményszövetei (zománcés dentin) alatt a fogbélüreg található. Ennek tartalma: érképletek, idegek, kötőszövet.

A gyökérkezelés indoka leggyakrabban a fogbélgyulladás, amit a mély szuvasodásból származó baktériumpenetráció okoz. A gyökércsatornába és annak falába ilyenkor baktériumok kerülnek. A gyökérkezeléssel a fertőzött beltartalmat és a fertőzött csatornafalat is eltávolítják. Ezt gyökérkezelő tűk segítségével hajtják végre.

–  röntgenkészítés, –  helyi érzéstelenítés, –  a szuvas fogterület eltávolítása, –  a fogcsatornák feltárása, tisztítása, szükség esetén fertőtlenítése, –  tömés készítése, –  fogkorona helyre állítása.

–  arc duzzanata, –  napközbeni enyhe, de állandó fájdalom, mely éjszakára erősödik, –  édesre, hidegre, melegre való érzékenység az adott fognál, –  étkezéskor, ráharapáskor fájdalom, –  a fog környékén erős, lüktető fájdalom.

A szimptómák egyesével is jelentkezhetnek! Rendelőinkben a legmodernebb technikát alkalmazva segítjük elő a minél gyorsabb és pontosabb gyökérkezeléseket.

Barázdazárás

A fogak mély barázda rendszerének zárása, mely a rágó felületen található. Javasolt elvégezni a frissen előtörő fogak esetében, valamint a nagyon mélyen barázdált fogaknál is. Ezáltal megelőzhetjük a fogak szuvasodását. Teljesen fájdalommentes eljárás.

További információkat és akciós árainkat megtalálja az “Akciók” menüpont alatt.

A következők miatt nem kell aggódnia

• nincs apró betűs rész,
  • nincsenek rejtett költségek,
  • nincs meglepetés– hacsak nem ön okozza azt környezetének az új, magabiztos mosolyával!

Aktuális akciónk

Fájdalommentes esztétikus fogtömés 12.000 Ft-tól, az Ön fogaival megegyező színben!

Hogy a pénztárcája se legyen lyukas! Esztétikus fogtömés akció, garanciával a legjobb anyagokból.

Rendelőinkben nemzetközi tapasztalatokkal rendelkező orvosaink várják, hogy a legjobb anyagokat felhasználva, a legjobb tudásuk szerint, a legjobb kezelésben részesítsék fogait. Válassza a legjobbat, a legjobb áron mindenből – mert önnek ez jár! Ha még bizonytalan, hasonlítsa össze árainkat a máshol elérhetőkkel, nem fog csalódni!

Jelentkezzen INGYENES konzultációra! Kollégáink 24 órán belül keresni fogják.

Töltse ki az alábbi űrlapot, vagy hívjon minket az űrlap felett található számok valamelyikén, és 24 órán belül keresni fogjuk a megadott elérhetőségeken.

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!